Returnarea produselor
In conformitate cu dispozitiile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile si competarile ulterioare, clientul (consumatorul) beneficiaza de dreptul de retragere dintr-un contract incheiat la distanta(returul produselor).
Clientul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele legate de returnarea produsului.
Termenul de 14 zile se calculează de la data recepționării coletului/ridicării coletului de către client. Coletul va fi returnat în ambalajul original, fără urme de deteriorare a produsului cumpărat.
Taxele de transport pentru retur vor fi suportate de către client.
Returul se va face direct catre furnizor, personal sau printr-o firmă de curierat.
Nu se acceptă retururi efectuate prin Poșta Română sau prin orice alt mijloc de transmitere a coletelor care presupun ridicarea coletului de către vânzător de la o altă adresă.
In nicio situatie nu putem accepta colete cu ramburs sau alte conditii care ne impiedica sa primim coletul, prezenta acestora va face imposibila livrarea coletului catre noi iar acesta se va intoarce la dumneavoastra.
Clientul trebuie să manipuleze și să inspecteze bunurile primite în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Nu se acceptă returul produselor degradate, folosite și care prezintă semne vizibile de uzură.
Restituirea contravalorii produselor, mai putin costul expeditiei, se va realiza în termen de cel mult 14 zile lucrătoare de la data inspecției produsului și verificarea conformității acestuia în contul indicat de client.
Formular returnare produse